محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

محیا بانو

محیا موهاشو کوتاه کرده

دعوا کردن محیا وداداش مسعود

1393/3/14 0:02
نویسنده : مادر محیا
152 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعداز ظهر من خواب بودم یک دفعه از صدای جیغ تو از خواب بیدار شدم با داداش دعوا کردم که چرا محیا 

 

را اذیت کردی مسعود گفت مامان من داشتم فیلم تماشا میکردم یک دفعه محیا چنان صورتمو چنگ زد که 

 

دلم غش رفت من هم محیا رو زدم  مامان تو جای من بودی چیکار می کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من هم هیچ جوابی جز گفتن اینکه مسعود جان محیا کوچیه  متوجه نمیشه بعد گفتم محیا 

 

برو داداشو ناز کن ،بوس کن تو هم این کارو کردی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان غزل جون
15 خرداد 93 0:14
عزززززززززززززیزمی داداش بزرگه زور می گه نااااااااااااااااازززززززززززی غصّه نخور عزیزم بابایی از حقت دفاع میکنه چون باباها به شدت دختری هستند
نرجس
18 خرداد 93 13:53
اي جونم انقد شيطون شدي محيا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا بانو می باشد