محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

محیا بانو

محیا موهاشو کوتاه کرده

روز جمعه در شهمیرزاد

1393/6/10 19:49
نویسنده : مادر محیا
193 بازدید
اشتراک گذاری

غروب پنج شنبه خانوادگی با موتور بابا رفتیم بیرون داداش مسعود اصرار کرد بریم

پارک ولی نتونستیم بریم پارک در عوض من قول دادم که فردا یعنی ((جمعه))با هم بریم

شهمیرزاد مسعود هم قبول کرد من صبح زود از خواب بیدار شدم قورمه سبزی درست کردم وسایل پیک نیک

رو آماده کردم بعد از خوردن صبحانه آماده شدیم که به سمت شهمیرزاد حرکت کنیم که یک دفعه

بابای دینا با بابا کار داشت زنگ زد ،بعد  از اتمام صحبتشون بابا گفت ما میریم بیرون شما هم میاین اونها

هم قبول کردن واومدن خیلی خوش گذشت

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی در پارک مهدیشهر  

 

 

 

در مجموع روز بسیار خوبی بود 

پسندها (1)

نظرات (2)

زندایی سمیرا
26 شهریور 93 21:29
مامان محیا ما منتظر سفرنامه مشهد هستیما
ساعت نیک
29 شهریور 93 22:41
مسافرت خوبه که آدم رو بطلبه. همیشه به گردش به سایت من هم سر بزنید خوشتون اومد سفارش بدید در خدمتیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا بانو می باشد