محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

محیا بانو

محیا موهاشو کوتاه کرده

19 ماه گذشت

1393/6/1 20:12
نویسنده : مادر محیا
180 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اول شهریور ماه سال 1393 هست 4 روز که وارد 20 ماهگی شدی وقتی فکر میکنم،به

خودم میگم   چه زود بزرگ شدی خوشبختانه تو دادش مسعود بعد از تولد منو زیاد اذیت نکردین

تمام سختی ها قبل از تولد تون بود تنها نگرانی من وزن کم توه که هر کاری کردم فایدهای نداشت 

غذا هم به زور و اجبار میخوری اگر میلت باشه وگر نه اصلن غذا نمی خوری فقط میگی ممجی (شیر)

4 روز پش یک روز کامل بهت شیر ندادم آخر شب از ناراحتی وبی حال بودنت دلم سوخت وبهت شیر 

دادم در ضمن 2 روزه که مای بیبی نمی بندمم دارم بهت آموزش میدم که جیش داری بگی تا به الان که به خیر گذشته حالا ببینیم ادامه ماجرا چی میشه  

 

چهره محیا موقع قهر کردن  

 

 

و اما آشتی کردن

 

 

 وقتی مگم محیا ،لبخند بزن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میلاد اهورا
1 شهریور 93 22:23
سلام وب عالی داری کاملترین مجموعه دانستنیهای دوران بارداری دانلود از طریق فروشگاه اینترنتی اهورا به آدرس زیر: daramadinternet.rozblog.com موفق باشید میلاد اهورا مدیریت فروشگاه اینترنتی اهورا
مامان غزل جون
2 شهریور 93 1:45
عزیزززززززززم
سمیرا
3 شهریور 93 20:44
دیگه محیا داره واسه خودش خانومی میشهجیگرشو بخورم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا بانو می باشد