محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

محیا بانو

محیا موهاشو کوتاه کرده

دومین عشق زندگی

1392/10/2 1:58
نویسنده : مادر محیا
217 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم محیا 

 

مدت11ماه و2روز از به د نیاومدنت گذشت و من که امسال وارد دانشگاه شدم با درسی با نام وبلاگ

نویسی آشنا شدم وتصمیم گرفتم که یک وبلاگ تحت عنوان ((دل نوشته های یک مادر ))ایجاد کنم امیدوارم

که درآینده مورد پسندت باشه 

 

از روز تولدت شروع می کنم

 

92/10/28 مطابق با روز پنج شنبه راس ساعت 10:30 دقیقه صبح  در بیمارستان شفا سمنان  متولد 

شدی .

من با صدای اولین گریه یتو اشک شوق بر چشمانم حلقه زد .خانم دکتر رزمی بادیدن تو گفت خانم چه 

دختری فوق العاده سفید وپر مو ،انشاالله قدمش مبارک باشه 

بعداز لحظاتی وارد بخش شدیم  بابا ،عزیز بنی، عمه بهجت، زن عمو سودابه   منتظر من وتو بودن 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دختردایی سمیرا
4 دی 92 22:33
آخی نازی مامانش چه کار خوبی کردی واسش وبلاگ زدی]
مادر محیا
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله جون
10 دی 92 23:01
محیای عزیزم ....چقدر خوشحالم که خدا خواسته تو کاروان هستی با تو و مسعود هم سفر باشم...به وجودتون می بالم و خئا رو شاکرم
مونا
22 دی 92 15:46
فرشته ی کوچولو...به دنیای زیبای ما خوش اومدی.امیدوارم همیشه در کنار خانواده ی مهربونت و خاله جونت سالم و شاداب باشی و لبات همیشه پر خنده باشه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محیا بانو می باشد